Али Пехливан: „В „Липа“ има организация, „Вихър“ никога няма да е затворена страница за мен“


Новото попълнение в редиците на „Липа“ /Череша/ Али Пехливан коментира своя трансфер за Burgasfootball.com.
Шампионът с „Вихър“ /Айтос/ не само потвърди преминаването си в новака в „А“ Областна група, но и сподели, че се познава с голяма част от момчетата в отбора.

„Мисля, че бързо ще се сближим с останалите футболисти, познаваме се. Знам, че организацията е на високо ниво, като ключова е ролята на мениджъра Севдали Тахир, който е мъжко момче.
Не мога да кажа как ще стои отбора в „А“ Областна група, но се надявам да сме в „златната“ среда или да се представим по-добре.
„Вихър“ /Айтос/ никога няма да бъде затворена страница за мен. Не ми е приятно, но за момента реших да направя промяна. Винаги бих се върнал там, стига да ме приемат, за сега обаче гледам към новия сезон и участието ми с „Липа“, сподели Али Пехливан за Burgasfootball.com.